110 (E458.0)

15. března 2008 v 9:53 | whupi
V letech 1970-1973 vyrobila Škoda plzeň kapotové posunovací lokomotivy s věžovou kabinou pro stejnosměrnou proudovou soustavu 3000V. Používají se zejména na větších nádražích, několik jich bylo upraveno i na dálkové ovládání bez obsluhy strojvedoucím na stanovišti. Pro svou hospodárnost a výkon našly uplatnění při přepravě lehčích nákladních vlaků nebo i v osobní dopravě. Pohled na tvar věžové kabiny inspiroval železničáře k přezdívce "Žehlička".

Trvalý výkon 800kW
Délka 14 400mm
Hmotnost 72t
Rychlost 80km/h
 

5 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Pipan Pipan | E-mail | Web | 8. listopadu 2011 v 12:33 | Reagovat

Souhlasím, fajn článek a říkám si: Kdybys nebyl hlupákem, nestal by ses medvědem.:D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.